۹ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۴۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

۸۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در سمنان بستری شدند

۸۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در سمنان بستری شدند

سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا، گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۸۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه بستری شدند.

نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در ۴۸ ساعت منتهی به پایان دوشنبه ۸۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مجموعه تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند، ابراز کرد: همچنان در مرحله بحرانی شیوع بیماری کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه هستیم.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت اخیر همچنین ۱۹۰ بیمار به صورت سرپایی شناسایی و مورد درمان قرار گرفتند، افزود: شرایط همچنان شکننده است و احتمال افزایش تعداد بیماران در روزهای آتی به شدت وجود دارد لذا از مردم می‌خواهیم در تجمع‌ها حتی در فضای باز هم حدالامکان شرکت نداشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، توضیح داد: با درایت مردم و همراهی با مسئولان و کادر درمانی امیدواریم که شیوع ویروس کرونا در جامعه کنترل و کاهش یابد.

دانایی با بیان اینکه زمان در تشخیص و درمان کرونا به خصوص سویه های آن نقش اساسی دارد، افزود: از مردم می‌خواهیم به محض ابتلاء و علائمی مانند تب و… فوراً به مراکز درمانی مراجعه کنند تا مشکل آفرین نشود بارها اعلام کرده‌ایم که مشکل اساسی بیماران کرونایی، مراجعه دیر هنگام به بیمارستان است که می‌تواند جان بیماران را به خطر بیندازد.

کد خبر 5293320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha